Шығыс Қазақстан облысы

жұмылдыру дайындығы басқармасы

РЕСМИ САЙТЫ

21 шілдеге арналған ауа-райы болжамы

2017 жылдың шілдеайының жиырма бірінші жұлдызынаарналған ауа райы болжамы

20 шілдеге арналған ауа-райы болжамы

2017 жылдың 20 шілдесіне арналған ауа-райы болжамы

19 шілдеге арналған ауа-райы болжамы

19 шілдеге арналған ауа-райы болжамы

Басты бет > Мемлекеттік қызметкердің беделі

КҮНТІЗБЕ

Шілде 2017
ДүСеСәБеЖұСенЖе
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
      

Мемлекеттік қызметкердің беделі

Әдеп жөніндегі уәкіл- Сәрсембинов Еркен Әнуарбекұлы
Лауазымы - жұмылдыру дайындығы бөлімінің басшысы

Қабылдау кестесі
Қабылдау күні: әр айдың соңғы сәрсенбісі
Қабылдау уақыты: сағат 15:00ден бастап
ШҚО, Өскемен қаласы, Пермитин көшесі 23, 4 қабат, 410 бөлме
Телефон: 28-00-56, 26-57-67

 

 

Мемлекеттік қызметшінің оң имиджін қалыптастыру

Қазақстанның 2030 жылға дейінгі даму стратегиясында ұзақ мерзімді басымдықтардың бірі ретінде кәсіби мемлекетті құру белгіленген. Жоғары кәсіби мемлекеттік қызметті және тиімді басқару құрылымын құру ісінде міндеттерді іске асыру көбіне мемлекеттік қызметшінің кәсібилігіне байланысты. Сонымен қатар маңызды функционалдық және мәртебелік маңызы бар мемлекеттік қызмет имиджі халықтың мемлекеттік аппаратқа сенімі деңгейінің көрсеткіші және қоғамның басқару қызметінің тиімділігін бағалау өлшемі болып табылады. Мемлекеттік қызмет имиджі тұтастай алғанда мемлекеттік қызметші имиджіне тікелей байланысты, өйткені мемлекеттік билік органдарына сенім мәселесі қызметкер имиджімен байланысты, болмаған жағдайда мемлекеттік билік органдарының қызметі тиімсіз болып табылады.

Осыған байланысты Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев «Нұр Отан» ХДП Сыбайлас жемқорлыққа қарсы форумында мынадай этикалық нормаларды айтып өтті, олар қоғамдық сенім деңгейін сақтауға және арттыруға мүмкіндік береді:
1. Мемлекеттік қызметші билікке және өкілеттілікке иелік ете білу, бұл ретте адал болу тиіс.
2. Мемлекеттік қызметте өз игілігіне емес, мемлекет игілігіне қызмет ету керек, мемлекет қаражатын өз қалтасымен шатастырмау керек.
3. Шенеунік «Қалай өмір сүріп жатырсың?» деген сұрақтан жасқанбай өмір сүруі керек, себебі виллалары, оның айналасындағы биік дуалдары және қымбат шетел көліктері түсірілген суреттердің пайда болуына негіздердің болмауы тиіс.
4. Заңдардың талаптарын толық сақтай отырып, өмір сүрген маңызды.
5. Әрбір деңгейде, әрбір қызметте қандай жағдайларда болмасын халықтың, өз елінің азаматтарының сенімін жоғалтып алмай қызмет ету керек.
6. Казақстандық мемлекеттік қызметші әділдіктің, сыпайылықтың үлгісі болу керек, қауым арасында өзін ұстай білуі тиіс.
7. Ұжымды басқармас бұрын өзі бағына білуі тиіс, өз қызметкерлерінен талап ететінді алдымен өзі орындай білуі керек.
8. Мемлекеттік мүддесіне нұқсан келтірілетін немесе жемқорлық әрекет әзірленгенін көрсе, дереу араласу, шара қолдану керек.

Бүгінгі таңда жүргізіліп отырған мемлекеттік қызмет реформасы тиімді кадрлық тетіктерді қалыптастыруды ұйғарады: мемлекеттік қызметке кірудің тиімді және айқын тәртібі, мемлекеттік қызметшілердің үздіксіз кәсіби даму мүмкіндігі, жұмыс нәтижелері мен ынталандыру жүйесінің өзара байланысы. Мемлекеттік қызметтің жаңа моделінде мемлекеттік қызметтің оң имиджін қалыптастыру, оның ішінде уақтылы хабардар ету және азаматтардың өтініштеріне ден қою, билік құрылымдарының қолайлы пікірін құру басым бағыт болып табылады. Мемлекеттік қызметтің оң имиджін қалыптастыруда тиісінше мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру және қоғаммен байланысты жолға қою негізгі бағыттар болып табылады.

Нравится ли вам наш сайт?

Отлично!

Хорошо

Средне

Плохо

Сайт ужасен